onsdag 30 maj 2007

scrapliftcup

Goo kväll!
Är med i en scrapliftcup på ett norskt forum, denna är det sista bidraget innan finalen.
De var bara lite kaos här hemma, satt å sydde hela kvällen och var nära på att "glömma" bort att göra detta bidrag.
Hur som så hann jag pyssla ihop något...
Kriterier var att använda BAND och DATA text.
Tog verkligen ordet BAND på ordet;-)


BAND AV KÄRLEK
Du och jag är förevigt bundna vid varandra,
ett BAND starkare än något annat man kan uppleva.

I snart nio månader har jag burit dig här i min mage,
snart träffas vi och kärleken är villkorslös och enorm.

Nya familjeBAND knyts samman,
massa människor som finns här för dig och längtar otåligt på de första mötet.

älskar dig mitt barn, starkare BAND finns inte
Din mamma

MEN...så precis när jag loggade in för att ladda upp så dog datorerna, gaaa..Så..de var på sekunden att jag fick vara med å tävla.
(den skulle vara inne klockan 22:00)

Ja......jag gjorde varjefall den sista liften och jag har lämnat in alla bidrag. De har varit skoj.

Har sytt med....
MEN de kommer foto på det i morgon för nu måste jag å min vilda mage sova,
Så mysigt med sällskap så här mitt i natten;-)
kram på er