söndag 10 juni 2007

ballongen smäller snart;-) Vecka 37









Det är varmt ute;-)

Känner att jag inte kan tänka klart, helgen har jag flåsat mig igenom och nu samlar jag massa vätska. Fötterna börjar dagen med att vara bäbis elefant till att avsluta dagen som pappa elefant fötter, hur sexiga som helst....hahah

Ungefär runt 17 tiden kan jag gå ut, då är det lagom varmt. Vi tog oss ut på gärdet för att besöka en ny glassbar där -säger bara MUMS,MYS och rekomenderar varmast.
Det kommer bli MÅNGA promenader dit, det ligger på en kulle i flera små gulliga hus. Det var en oas med bra priser på glassen med.
Kanske hinner man ta ett glas vin i solnedgången på någon av deras uteplatser i slutet av sommaren?

När vi skulle gå därifrån så kom de gula ballongbilarna -lycka! De skulle idag starta från Gärdet. Jag ÄLSKAR luftballonger och vi hade en mysig timme och beskådade hur de blåste upp dem.

På vägen hem började det regna....Alla blommor och jag fällde nog en tår av lycka;-)

Så..idag går jag och magen in i vecka 37...det är absolut inte mer än 3 veckor kvar tills vi får gå promenader till Gärdet med vagn och förhoppningsvis massa kilon vätska lättare
(åsa plus 30 kilo nu)

Tack för att alla ord, betyder massa