söndag 24 juni 2007

den lata fotografen


Vad göra med miljarder av fotografier?

Har länge funderat över hur jag ska göra med ljuva lilla Ls alla fotografier.
Kommer aldrig hinna scrappa alla hans händelse och äventyr.
Vill ge han orden, fotografierna och minnena.

Så nu har jag bestämt mig för att göra en fotobok.
En "hardcover" -där man får designa de mesta själv. Skriva texter och sätta in bilderna.
112 sidor ska fyllas och kostar cirka 650 kr.
En snyggt inbunden bok -dessutom kan ju hans pappa kanske vilja ha en med så då kan han bara klicka in på sidan och beställa en till sig.

Tycker detta är toppen, vet att han kommer älska sin "egna" bok.
Så glad över detta beslut, nu ska jag bara ladda ner programvaran och sedan designa..
Har haft lite ångest för alla dessa fotografier som jag inte velat scrappa, nu löser de sig.

/mama

denna leverantör har jag valt fotobok