måndag 25 juni 2007

Min första utmaning!:-)

Jag blev utmanad av söta malin
REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här kommer 6 "udda" fakta om mig..

1. Jag har spelat trummor för kungen!
Under flera år har jag varit med i en militärorkester och spelat på diverse spännande platser runt om i världen.

2.Jag har tagis fallskärmscert, hoppas massa hopp! -men vågar inte det mer efter att jag fått barn.

3. Tilde De Paula ringde oss till Danderyds BB och grattade när vi fått lilla L ( tv4 gjorde en dokumentär om oss)

4. Har gått cirka 20 mil på fyra dagar! -japp jag har gått många mil i mitt liv.

5. Har gått kurser i överlevnad ute i naturen, 1 vecka vinter och 1 vecka sommar. Så jag kan koka soppa på en spik ;-)

6. Älskar papper, daaaaaaaaaaa. Jo de är sant! har alltid gjort det med. Papper i alla dess former och färger

De som ja vill ska svara på dessa frågor
Liten systeryster, Anna S, Webmoster, Tanja, Woopsie Daisy, Tanja