lördag 7 juli 2007

.:roliga små mejl:.

Flum
Jag är en riktigt flummig konstnärsjäl många gånger, skapar beroende på humör.
Det är alltså mina känslor som styr mitt kreativa.

Vill förmedla och säga något till mina nära, vill fånga upp mitt inre. Har faktiskt aldrig haft en tanke på om det man gör är bra eller dåligt? -tycker inte det finns några sådana ramar.
Därför har jag heller aldrig submitat något , därför jag inte gjorde det sista tävlingbidraget till scrapliftcupen i Norge.
Har tävlat 1 gång, men det var bara av en impuls (förvirrad).

För det är svårt att tävla med känslor;-)

MEN, så blir man rörd när saker får uppmärksamhet. Lite -va hur hittade du den skapelsen???

;-) DAAAA den ligger ju i galleriet;-)
Skitfånig är jag.

Hur som, i morse var det ett oväntat mejl från den roliga sidan scrapINstyle, de ville ha med en av mina idéer. Å så skulle jag få ett stort paket med scrapsaker från dem
-men lilla jag, en liten idé, varför då? -ni ser nu blir jag så där fånig igen.

/mama