fredag 24 augusti 2007

tack! ååå tråkigheter

Har fått lite saker i brevlådan å så!
petra....de var de gulligaste ankisbadbyxorna i världen! PUSS på dig..Bild kommer;-)
Min syster sände min kartell lampa till mig idag, Puss på dig för den fina 30 årspresenten!

Å så mindre skoj....en inbetalningsavi till ett företag som hittat några rader jag postat i ett forum för 3 år sedan. -de var deras rader å de vill ha betalt för dessa.. Jag har ALDRIG sett hemsidan å hade ingen aning om att vart källan kom ifrån.
De var ren fakta som jag fått i ett kedjemejl som alltså saknade källa! ååå den faktan tyckte jag fler skulle få ta del av...
Man ska inte vara snäll..

Så nu kan jag informera alla att snart kommer man stämma folk hit å dit så rensa era gamla spår på nätet OM det skulle visa sig att ni i all välmening postat kanske en dikt, bild eller text eller något för andra att ta glädje av..
Vart är detta samhälle påväg?
blää ja säger upp mig från nätet..
deta med nätet förlorar massa charm..

ge mig en jurist eller något..
-rensa genast era "spår" så ni slipper detta