fredag 18 januari 2008

.:vilken magisk fredag:.

Denna dag är speciell på många sätt...

Fick de finaste messet på min telefon, å jag ska dela med mig av och vara väldigt personlig. MEN detta bara för att påminna oss alla att uppskatta de vi har nära mer.
Med detta mess fick jag tårar men även lite ångest.
Jag måste inte bli bättre, utan bäst på att uppskatta mina vänner, ibland kan jag vara världens sämsta vän och inte hinna med....finns egentligen inga ursäkter!
Så jag uppmanar alla att idag uppskatta sina vänner.

Ger en kram till en vän jag beundrar. Som trots många och stora motgångar stått pall och enträget jobbat mot sina drömmars mål å nu jobbar utbildar och skapar sig ett namn internationellt i det hon brinner för. Du inspirerar mig å får mig att glädjas att jag varit din vän i 10 år
/mia

Så fick jag ett mejl med ett glädjande besked....
Å även en annan liten stor nyhet..

Jag GLÄDJS åt er mina vänner
Love
/åsa