måndag 19 maj 2008

.:utmanad:.

Min syster utmanade!

För 5 år sedan:

Bodde vi i en mysig liten lägenhet nära stjärnorna, den var bara på 55 kvm men med en takterrass!
Leon var 2 år och badade i poolen på taket. Jag jobbade som dekoratör och hade fullt upp med jobb.

För 3 år sedan:
Det var en turbullent tid, mycket känslor i det privata livet.
Den sommaren var galet varm! Min syster födde lilla rara Tim.
Jag började SCRAPPA!

För 1 år sedan:
Då var jag gravid med lilla bönan, vi fixade och pysslade här hemma

För 3 månader sedan:
Var de bara rusk och kallt, vi tände ljus på morgnarna

Igår:
Åkte vi ut till min syster, R hjälpte till att bygga klart altanen. Vi bara tog de lugnt och hade en mysig dag. Ritade massa glada illustrationer på kvällen.

Idag:
Håller jag på med photoshop och scrappar. Vi ska gå ut och få lite luft för solen lyser.
Ta fram lite lax eller kanske göra en grönsakslasange till middag.

I morgon: Fångar vi dagen!

Om 1 år:
Har vi fullt upp med Bönan som blir 2 år, en liten bebis på 8 månader.


Jag sänder vidare till alla! Skriv en länk i medelanden du som antar så jag får läsa om dig:)