torsdag 29 maj 2008

.:VANN VANN VANN:.


HELT sjukt!
Man tror ju inte att man ska vinna!! Så gör man de...
*tappar hakan*
*dansar av glädje*

Bugaboo- vagnar sökte en "Daytrip in Stockholm".
Jag älskar att planera, älskar stockholm och har massa fina förslag för barnfamiljen.

Man skulle göra en tur som tar 6-8 timmar, som är både är inne och ute och inte är för turisitig.. De ska tilltala även stockholmare.
De skulle vara en blandning för alla i familjen..
Jag satte ihop mina smultronställen och pysslade, sände in ett bidrag och VANN!

Bidraget ska nu finslipas av en konstnär, och mina förslag ska upp på deras hemsida.
Ni kan titta in där och se alla andra Day trips.


Vi vann en weekend för hela familjen, resa..Hotell.. 5000:- i fickpengar och en ny vagn!

De e så sjukt skoj..
Så jag tror inte de är sant.

Lovar att publicera mitt bidrag här lite senare som jag gjorde i datorn.

Bugaboo

/ Åsa gladaste maman i stan!
Tävlingen med ving har vi nog ingen chans i. Men de spelar ingen roll!.tackar för era klick med en stor Puss!