onsdag 11 juni 2008

.:mamma:.

En layout för daily inspiration.

Sommarlovet var 1993, en vecka efter att jag slutat nionde klass hände det som inte ska hända. Fräknarna hade precis börjat växa fram, myggbetten kliade på benen, framför mig låg sommarlovet med träning och äventyr.
Det var sista sommarlovet innan allvaret och gymnasiumet.

Då förlorade vi vår mamma, på ett ögonblick var hon borta.
Det var så surrealistiskt, levde som i en mardröm.

Tiden har går, men saknaden är lika stor nu som då. Om kanske inte större idag.
Men de är min verklighet, alla bär vi på svåra händelser och familjeöden.
Man gör valet hur man vill hantera sig kring detta.
Gjorde valet tidigt att leva och kämpa på och bära henne med mig med lycka!
Det finns inte en mening med allt, men man väljer hur man kan hantera detta och gå vidare och det är ju en mening i sig.


Livet lever vidare, jag lever och jag har blivit en mamma.
Något som är så stort och betydelsefullt för mig.
Därför var denna inte enkel att skapa denna Layout, har gjort valet att inte ha text synlig.

Tänk vilken lycka, att få vara mamma.
/åsa