söndag 4 januari 2009

.:tid:.


Man står där på årets sista dag, håller upp glaset mot skyn, blundar riktigt hårt och ÖNSKAR..
2009 och ett nytt år innebär för många -löften, tankar, omstrukturera, förnya, förändra, fixa, träna, sluta och massa annat!


Tar inte några "stora" beslut inför mitt år, sätter inte upp massa mål, funderar inte på allt jag vill göra detta år...
NIX.
Jag sätter 1 ord som en påminnelse på vad det kan göra i min vardag.
för mig innebär det tid

TID-för mig själv
TID-med mina barn
TID-med den jag älskar
TID-med mina vänner
TID-med mitt skapande
TID-med att utvecklas

PÅ så sätt har jag ett ord som vägleder mig genom min vardag, får mig att stanna upp!
Känner ingen press, känner faktiskt bara glädje inför detta.
Jag stressar ner, ställer inte några krav, fångar livet, vårdar tiden och lever här och nu
/ åsa