tisdag 17 mars 2009

.:på jakt efter -Vintage Fisher price:.


Det var en jul, ett stor paket låg under granen och väntade på mig.
Aldrig hade jag kunna drömt att vi fick detta fina hus av tomten.

När jag var liten hade jag detta Fisher Price Little People Tudor House (#952) det var mitt allt! Älskade att leka med figurerna och alla tillbehör.
Min syster och jag sparade allt, för att det betydde så mycket.
Men när mamma lämnade jordlivet så försvann allt, det är en del av det förflutna.

Jag vet, är nostalgisk och spar på minnen så vill jag gärna ha tillbaka huset och figurerna i mitt liv..

OM du har detta hus, tillbehör eller något annat i dessa serier. Är intresserad av att köpa, byta eller vad vi nu kan komma överens om

TACK
/åsa

UPPDATERING - Jag har hittat ett hus!!! Tack du fina människa. Men är väldigt intresserad av gubbar, möbler mm... Så om du har -hittar...Mejla mig så kan vi byta saker med varandra badankor@gmail.com