onsdag 25 mars 2009

.:snart ett spännande fördrag nära dig:.

Sista anmälningsdagen idag!
OCH med det så är det är inte många veckor kvar tills ett stort scrapevent går av stapeln nere i Helsingborg.
En helg fylld av inspiration och kreativitet. Under 2 dagar är det massor av kurser och föredrag.
Jag bjuder på en liten liten sneek peek från min kurs -de fyra färgerna ovan kommer vi att jobba med.
Utmanar den som vill att skapa något med dessa färger!!

Det finns inget bättre en att hålla kurs och få ge andra nya kunskaper men även få möjligheten att inspireras av alla kursdeltagare. För det är alltid så när man håller kurser att man själv lär sig något nytt.

eventet fick jag även frågan att hålla ett föredrag. Det ska bli så spännande och roligt -det kreativa tänkandet med allt vad det innebär. Har ju hållit dessa föredrag förrut i andra forum men denna gång kommer det koka av skapandet och inspiration.
Håller på för fullt att samla på alla mina galna idéer och roliga små uppgifter:)

Nu inväntar jag VÅREN, eventet, fotograferingar och familjetid.

Kram på er
/åsa