fredag 15 maj 2009

.:ett fantastiskt objektiv till salu:.


Måste sälja ett objektiv för att en av mina porträttgluggar är i delar!
Det hände en olycka, mitt 50 mm objektiv for i backen .. Bönan var i farten och hade lite otur med vad hon drog tag i.
Det innebär att jag måste köpa ett nytt, överlever inte utan det!

....har tagit ett stor beslut att göra mig av med mitt canon EF-S 17-85 mm f/4-5,6 IS USM eftersom det tyvärr inte passar på min 5D.
Det är ett fantastiskt bra universalobjektiv. Ett objektiv att ha på kameran för att fånga det mesta på resor och i vardagen. Det har så fint skärpedjup och skärpa.
Gillar att den har en inbyggd stabilizer -
Den inbyggda bildstabilisatorn håller bilden stilla på bildsensorn så effektivt att du kan använda upp till tre stegs längre slutartid på fri hand.
Vilket gör att det blir perfekt skärpa!


Om någon är intresserad och vill ha ett väldigt bra objektiv och mycket för pengarna så mejla mig paperprincesse@hotmail.com
ett nytt ligger på runt 5-6000:- jag vill ha 3000:-. Det är i toppskick med Hoya filter för att skydda och ge bilderna det maximala.
Kolla här vad det står om det


Produkt: canon EF-S 17-85 mm f/4-5,6 IS USM
Pris: 3000:-
Betyg: av mig får det 10 av 10 möjliga.
Tillbehör: hoya filter. linsskydd

Här nedan är några av mina foton tagna med gluggen, den fungerar som ni ser med det mesta motiven!
Klicka på bilderna för att se dem större.