söndag 24 maj 2009

.:helg med ♥.:.



Tack LIVET, tack för du ger mig så mycket glädje. Tack min bästa vän för en underbar helg.
Vilken lycka att få ta hand om det lilla torpet♥, vi har sågat, krattat, målat och fixat.
Men mellan allt har vi kramats, skrattat, grillat, kliat varandra på ryggen, eldad i kakelugnen, planerat och bara njutit av regnet som smattrade mot fönsterbläcket -just det jag har VUNNIT i poker över dig:)

Idag lyste solen, vi pysslade om vårat vardagsrum-(trädgården).. Min bästa vän kämpade på bra, barnen bara njöt och hittade på små bus och upptåg.
Den minsta lilla killen i familjen kryper nu i full fart och ska stå precis mot allt!
Jag har självklart fotograferat, massa..när jag hunnit. MESTA av tiden har gått åt att bara andas denna dröm med några av det personer jag älskar villkorslöst.

Hoppas eran helg har varit lika härlig som våran!
den finaste vännen och kärleken