torsdag 7 maj 2009

.:några dagar sent -jag vet:.




-hej världen! Karamellen här -Jag har blivit 8 månader nu. Mamma säger att tiden går så snabbt.
Hon har nog rätt. Jag övar på att krypa och ta mig fram.
Roliga saker att hänga vid är diskmaskinen eller vid dörrkarmen till toa.
När jag vill mamma något säger jag -mamamamammam och så klart till pappa -pappapapap.
Min storebrorsa Leon säger att jag är den gladaste bebisen i världen och resten av familjen instämmer.
Min storasyster är min idol, bara man hör hennes röst så ler jag.
Har fått flytta in till hennes rum, så vi sover nu i samma rum. Det firade vi med nya påslakan -
"Lejon" ritades av Gunila Axén i orginal redan 1968 men har nu 40 år senare återupptagits.
Mamma gillar mönster! Jag gillar så klart mina nya fina lakan med.. Bönan med, hon säger att hon ska ha -pippi..Så mamma och pappa får nog köpa några nya till henne med.

TIPS-Kolla in russinnet, där finns det lakanen och det med pippisar på (läs gås)

/karamellen