måndag 12 oktober 2009

♥ Sytt Jeans och Pysslat ♥



Det verkar fungera idag, nätet. Så nu kör vi

.
Jag befinner mig i ett bubblande vatten, vet inte riktigt åt vilket håll jag ska simma åt. Har 1000 idéer och några därtill, det är så många olika kreativa skapelser. Jag syr, ritar, målar, fotograferar, skriver, scrappar och inreder.
Jag vill bygga hus, inreda butiker, plantera blommor, skriv en barnbok, fotografera nyfödda och ...ja listan tar aldrig slut.
Det kittlar i hela min kropp, och jag får smått panik. Fast panik på ett bra sätt, det råder ett totalt kreativt kaos här i mitt huvud.
På något sätt vill jag hitta mig själv i det hela, brinner ju för allt som har med skapandet att göra. Det är nu jag funderar över framtiden och gör planer.
På något sätt måste jag få en form, något att baka i, där jag ska koka ihop mina framtidsplaner.

Det bubblar och ryker, brinner i kroppen.
Det är detta jag lever för, formgivning, där jag finner mitt esse. Det är det som ska bli ett arbete..

-Som ni ser så sydde jag ett par kärleksjeans till bönan, bara fick ett ryck tidigt en morgon 2 timmar senare så var dessa klara.
Det är så det är nu för tiden, det FORMligen skapas i alla vrår.
Undra om det finns ett yrke för mig?;)

Ha den finaste veckan, som ni förstår har jag massa att blogga om.
Tack för ni finns