söndag 20 december 2009

.: sprid lite ord i jultid:.


Hej du min läsare.
I denna värld av bloggar, man har sin lilla runda..Studsar runt från blogg till blogg.
Du som läser här, kanske skriver du en rad eller så läser du bara.
-Du får göra precis hur du vill och vad du vill.

Jag vet, är lika dålig som många andra på att kommentera.
Jag blir så glad för varje litet ord som skrivs till mig, mejl -kommentarer osv.
Klar man blir det.
För varje litet ord du skriver så kommer jag på att det faktiskt är någon som läser det jag skriver.

Denna blogg var egentligen till för att få mig att ventilera, inte för att som många andra -tjäna pengar, debattera, fånga läsare.


Jag gör detta från botten av mitt hjärta, med all den kärlek jag känner för livet och det i min närhet.
Jag planerar inte mina inlägg, lägger inte ner tid på att skapa inlägg. Det är så spontana som det bara kan bli..så spontant som livet är.

Men så får man ett "kvitto" på att någon uppskattar och det får mig till tårar. Tack Lina!
För att jag blir just så sjukt förvånad att det det är någon som läser, som påverkas, som jag inspirerar.

Tack alla, även du som aldrig skriver.
Tack för att du läser.. och för att du förhoppningsvis får lite kraft och inspiration i livet.
Kärlek till alla.

Linas blogg
/åsa