onsdag 27 januari 2010

våga vara du


Jag fick ett paket fyllt med papper från Jenny på Pion Design..Detta är den första av många inlägg med det paketet.
Detta skrev jag till Pion Designs blogg

"Att skapa handlar mycket om att berätta något, man vill förmedla känslan och en tanke. Alla har vi olika sätt att skapa på, även fokuserar vi på olika saker. För mig är det viktigt att scrappa alla det där orden och tankarna som jag vill förmedla till mina barn. Det viktiga sättet att se på livet och ta tillvara på livet.

Kaisercraft är ett fantastiskt scrapbooking märke och första gången jag scrappade med dessa papper insåg jag att det formligen scrappade sig själva. Det är så genomtänkta produkter, så lätta att använda och blir ett makalöst resultat.

Dessa papper jag valt att arbeta med går i de olika kontrastfärgerna blått och oranget. Byggde upp layouten på ett vitt cardstock och klippte ut delar från papprena för att rama in fotot. Så våga klipp och våga blanda materialen!”