söndag 7 februari 2010

♥ -alla ♥ dag! -nu pysslas de

Framsidan
framsidan och detaljer från insidan
sid1.varje uppslag är uppbyggd på varje sätt, ett hjärta på 3d kudde och ett ord.
Har sytt med symaskin och även stämplat.
sid1.på andra sidan har jag skrivit en personlig text om tid, familjens tid.

sid 2. Nästa uppslag handlar om mig.
sid 2. Här har jag valt att berätta om hur viktig min familj är
sid 3. Nästa uppslag handlar om min man
sid 3. Har skrivit om allt jag uppskattar med våran kärlek till varandra
sid4. till det viktigaste i familjen: barnen
sid4: hur mycket vi uppskattar dem och deras enorma kärlek och syskonskap.
sid5. kärleken till våran tid och vad vi tycker om att göra tillsammans
sid 5. torpet är våran förälskelse, hur vi tycker om att vara där och få njuta av tiden.


Hej där..
Men å vilken härlig dag, fåglarna kvittrade i morse så vi inte kunde sova♥
Klippa klistra, skriva och fotografera -allt det där som får mig på bra humör håller jag på med nu.

Ett litet kärleksalbum om Tid, Jag, DU, Ni, Oas :)
Det är massa gamla papper, några av mina absoluta favoriter Foof-a-la..Än finns det lite spill kvar i mina gömmor.
Känns så bra att skapa, har 1000000000000 projekt på g. Rummet är fyllt av olika alster av alla dessa slag.

Nu KÄRLEK med familjen