tisdag 2 februari 2010

lilla sötGRIS♥

Rosa, rosa rosa rosa...
Det ska ritas prinsessor, hon sover med klänningarna i sängen, hon bläddrar i alla tidningar hon kommer över och säger nöjt -klännnnninnnng, å pekar på alla som bär klänning.
Det som känner mig vet att jag inte är en tjejig tjej, att jag HATADE klänningar när jag var liten och även allt som var rosa.
Jag klättrade högst i träden, bar nästan bara turkost, var starkast i klassen en äventyrare.

MEN nu har vi faktiskt fått en sort som avgudar detta med allt som hör klänning, rosa och prinsessa till, tro mig.......hon har gjort valet.

Varje dag efter förskolan ska vi rita -Hon och jag.
Hon är ju galet kreativ med, så något har hon fått från mig;)
Idag skulle jag rita PRINSESSOR.... Nää jag gjorde ett "sött" kort till Bönan, -min lilla sötgris....


/åsa