torsdag 27 maj 2010

hemma♥hemma

-Hej! hur mår du?
Hoppas att du mår bra, det är snart sommar och naturen har på någon vecka gått från naken till klädd.

Här hemma händer det....saker varje sekund... så mycket att avsluta och färdigställa.
Jag har ju ett stort intresse för färg och form, det syns och har synts i hela mitt liv och allt runtomkring.
Det började när jag var några år gammal med skokartongerna som förvandlade sig till det mest fantastiska små lägenheterna.
I mitt rum möblerades det ständigt om.

Nu syns det i vårt hem, det är levande, glatt och kärleksfullt.
Inredning är så mycket, -för mig betyder det att VI ska trivas, att det ska spegla oss som bor här.
Inredning är inte status, en prislapp eller något annat för oss..
Glädje och harmoni.
japp..
Här får man vara den man är, göra det man vill och faktiskt leva...

Tyvärr så tycker jag inte om fotona i miniformat, så du får titta förbi min fotoblogg istället...
Välkommen hem till oss

/Åsa ♥