tisdag 15 juni 2010

Vackra VACKRA papper;)

Det är ju så, och jag erkänner...!!!!!!!!!!!

Jag är en beroende av papper, har alltid varit och kommer alltid att vara!
Det här är något medfött, att skapa och pyssla.

När jag var några år så byggde jag hus av skokartonger och inredde med papper som jag klippte till och skapade möbler av..
Sparade på alla vackra reklamlappar och brev vi fick.

Nu fick jag ett paket med papper från Piondesign som jag har äran att designa för. Det har tagit fram en papperserie som heter Förgät mig ej, det är Theresa som skapat..Hon har magi i sina fingrar den kvinnan, beundrar henne!
Hur som, det här papprena är det vackraste jag sett på länge. Det får en verkligen kreativiteten att bubbla..
Papprena passar perfekt till ALLA sommarfoton..

Kärlek denna fina dag till dig
/Åsa