onsdag 8 augusti 2007

tack!

tack tack tack tack....
Ja ska nog fylla 30 fler gånger:-D

Mest glad är jag över att få ha nära och kära runt mig på denna dag..
Man blir så rörd att de kommer med presenter och blommor (jag är inte den bortskämda typen)

Ett litet internt tack eftersom det är min blogg;-)
Finaste armbandet av Tanja,
En kartell lampa till köket av min storasyster -men mest glad är jag för att hon kom!
Presentkort på bolagret (inredningsbutik) å fina saker som ja självklart gillar från Granit (ja å systeryster liten har ju typ samma smak)
gulligt hjärta med söt ask...tack familjen på höjdvägen. Kronor till vad jag vill av svärföräldrar, halsband av gammlis...Å så alla vackra blommor...
ÅÅÅÅ så alla grattis här..tack tack tack.

Säger bara -äppelmusikgrejensen är...Så otrolig..tror ja e kär
/badanka