lördag 27 oktober 2007

.:månadspaket från Jommas lilla krypin:.












Bodil äger butiken Jommas lilla krypin. Hon är en mästarinna på att sätta ihop skoj månadspaket. Fick paketet igår och är redan klar med ett litet mini album, trist fredagkväll;) NEJ!! Fredagsmys=scrapp
Ja de var superskoj paket att jobba med.

Papper från October afternoon, även rubons och 1 ark med journalingkort från samma tillverkare -en ny favorit!
Å så har jag använt mina nya stämplar...ja e KÄR
stämplarna heter : gel à tins - Wild things - Clearstamps-finns hos kortmakaren

Albumet
Tanken slog mig igår att jag måste skriva ner lite ord till mina nära, de jag tycker är viktigt i mitt liv. Mina värderingar.
Som att tro på sig själv, inte stressa, njuta av det små sakerna i livet, älska och inte glömma bort att uppskatta sina medmänniskor

Så helgmys på er!