tisdag 13 november 2007

.:nya rummet:.











lade till bilden på vad lådorna innehåller Lindzi, så nu hittar ni om någon kommer förbi å scrappar;)

Rum å rum, detta är en genomgång till rummet innanför. Väggen är uppsatt för att dela av. Så det är inte många kvm till pyssel. Så då gäller det att planera in i minsta detalj.

Bordet är monterat på väggen, för att spara utrymme under och göra ett luftigare intryck (ben på bord tar plats).
Bordet är i ståhöjd, ja sitter aldrig och scrappar.

På andra sidan väggen sitter spärrhyllan -LOVE spärrhyllor;)
Där förvarar jag det mesta i lådor -det är för mig det ultimata!! Har en låda för lim, en med stansar, en med färger, en med verktyg. Går supersnabbt att städa bara slänga ner i sin låda där sakerna hör hemma.

Sedan har jag massa inspirerande saker som gör mig glad, det är ett måste i ett scraprum. Å även burkar och lådor.

Så har vi stämplarna, den hyllan som var fult brun innan fick den snyggaste färgen Mentol. Älskar att ha stämplar monterade på trä -de gör mig glad.
Så är det vackra att titta på.

Vid fönstret har jag ett litet bord, där man kan lägga alster som är på g. Under ska jag bygga någon slags förvaring för papper.

På Mentolväggen ska det nog komma upp en list med burkar för pennor och smått -även lite ramar och alster. Så den ska växa fram. Nu sitter bara min lilla pippi grejs där. På sidan av väggen har Richard varit smart och målat randigt -en måttstock för att mäta.

Så..mitt fjärde lilla pysselrum i denna lägenhet;)

Mer bilder kommer säkert komma när mer förvaring kommit upp.

/snögumman