fredag 21 december 2007

.:ja gjorde de!:.

Kul, några minuter innan deadline (för ett par veckor sedan) sända jag in några alster till ett Europeiskt DT. Det var första gången som jag ansökte om att få komma med i något designteam.
Scrapbookmate är distributörer i europa på scrapbook material.

Idag fick jag mejl att jag är utvald att delta i detta roliga designteam med 9 andra Scrappare från Europa.:)


För er som undrar vad 1000 jag pratar om, så i scrapvärlden kan man vara med i olika Team, som inspiratör osv.
Det är väldigt skoj och givande, mina senaste alster för olika butiker gav mig mersmak.

Så eftersom mitt ända uppdrag just nu är för scrapbooking m.m (svenska scraptidningen) så ansökte jag om att få vara med i ett stort DT.

Tyckte de hade så många roliga leverantörer, har bra plan för vad det vill att man ska göra, och massa spännande uppdrag...
Så nu blir jag internationell;)

här står de om vad vi ska få göra
/mams-glad