söndag 23 december 2007

.:varm jul:.

GOOOOOD jul!

de blir en varm jul! varm på många sätt, varm av kärlek, varm av vänskap, varm av min nya halsduk!
jag har tur att har så fina vänner, tur att ha funnit min egen rytm, tur att ha en liten familj att avguda, tur att jag har tak över huvudet.
är tacksam för de små sakerna i livet, tacksam över att vara stark, tacksam över mina barn.
tack älskade tanja för den finaste halsduken, som ett smycke av vänskap. Tänk en liten del av din värme bär jag runt min hals
/åsa

It´s going to be a warm christmas this year, warmth with Love, friendship and my family.
Im so thankful for the little things in life, don´t care for all the gifts..Care about the people I love, friends and family.
I´m happy!
/åsa


-ja bloggar även i morgon.....då men en liten skoj sak;)