måndag 13 oktober 2008

.:från mig till dig:.

Jag har tänkt, funderat mycket på denna blogg. Har helt planlöst bloggat utan någon direkt tanke.
Men nu tänker jag till;)

Vad saknar jag, vad vill jag ge er?

Bloggen kommer få massa nya inslag och håller för fullt på att planera inför julen med en pysslig julkalender där man kommer kunna få tips på hemmagjorda presenter och massa kreativ inspiration.
Inredning, har inte alls egentligen bloggat så mycket om de, fast det ligger mig varmt om hjärtat. Så jag kommer bjuda in er på våra 72 kvm, hur vi löser vårt compact living, barnrummen, inspiration, före och efter.
Pyssla, mer sånt! Mer små tips..allt från dukning till knep och knåp.
Photoshop, får många frågor kring detta. Är inte proffs, men alltid kan man lära någon något. Eller bara förslag på foton och kanske lite hur man fotograferar med kameran (inställningar osv)

Så snart kommer det bli massa ändringar, åt det bra hållet.
En spännande vinter här alltså.
Detta vill jag ge er, tack för att ni läser och sprider varma ord och glädje.
Tack

/åsa