måndag 26 januari 2009

.:de tar sig:.

Jag har ju en hel del att göra med försäkringskassa nu när man är föräldrarledig, har inte mycket dåligt att säga om dem förutom att de kan vara galet långa telefonköer.

Nu har det dock blivit lite galet, fyller i dagarna på nätet vilka dagar jag vill vara föräldraledig.
Fick pengar från den 14-20dec, sedan har de gjort ett hopp från den 20-31 decemeber och avslutade med att betala ut några dagar i början av Januari.
Går in och kollar om jag gjort fel när jag fyllt i, nej så var inte fallet jag har fyllt i 20-31 december.
Kanske de har ledigt då;)

Nu på morgonen ringer jag dit, döm om min förvåning när de säger att det är 15 minuters kö -MEN de är bara knappa in sitt num så ringer de upp.
Gu vad bra

tillägg -de ringde upp, de hade gjort fel. Hade blivit något konstigt med min utbetalning. Glad åt deras nya teletjänst, smidigt fk!