onsdag 10 juni 2009

.:scrap -växa upp tillsammans:.


Att ha syskon är något enormt, för mig betyder mina syskon ALLT.. Att ha dem vid min sida i livet, få se deras liv och deras barn växa upp. Genom allt svårt våran familj gått igenom så har vi alltid haft varandra, en ovärderlig skatt.

Därför ville jag göra en layout om detta till det små barnen i familjen, om syskonskapet. Denna lycka att ha syskon.

Alla barn i våran familj älskar varandra, det är en lycka att få se dem återförenas efter tid utan varandra. Tilde frågar -Ramus? -Eonn?. I förra veckan så sa hon -Ramus inte hemma. Pappa hemma! När Richard kom hem från jobbet.
Det är klart att det bråkas mellan varven, men det tillhör ju kärleken!

Under fotografiet har jag dolt denna text, man lyfter bara på fotot.

"Mina söta små barn -Tänk, ni har och kommer alltid ha varandra. Lyckliga ni som får växa upp vid varandras sida, följa varandras steg. Ni är syskon, två rara små barn som förgyller vårat liv. det råder ingen tvekan om den kärleken som finns mellan er två är enorm. Ni är inte så gamla men redan uppskattar ni varandras närvaro. Ni ler och skrattar tillsamman. Ni har speciella band, -det synd och känns. Ta alltid hand om varandra. /mamma"