tisdag 20 oktober 2009

.: -tänk, ett vitt papper kan bli så här färgglatt:.


Du färgar min värld !!!

-Hej du, du min bästa vän som alltid finns där vid min sida, som ger mig så mycket uppskattning och kärlek.

Egentligen så är det svårt att beskriva detta, även fast jag har lätt för att skriva om känslor. Men när något är stort, något som betyder oändligt för livet så blir tankarna bara som farande stjärnfall.
Det som gör livet så här rosa och fluffigt, är att vi ständigt vill utvecklas och lyfta varandra. Att vi är ödmjuka och ger varandra utrymmet att få vara den människan vi är.
Vi pratar ut om saker, berättar hur vi känner och lyssnar hur den andra ser på saken.
Vi berömmer och ger varandra orden och närheten.
Det är inte ofta vi bråkar, bråkar det är det oftast för någon saknar den andra. Vi förenas alltid med en kram.
Jag älskar att dela vardagen med honom, att storahandla, att tvätta, att laga mat vid hans sida. Alla det små stunderna är det som gör mig lycklig.
Sedan att han alltid är omtänksam, skriver vackra mess, tänker på mig och överaskar mig ofta med det lilla extra, är ärlig och säger vad han tycker.

-Jag älskar dig av hela mitt hjärta och själ, och glädjas att vi tillsammans vandrar till samma mål i livet. Att vi bygger varandra istället för att ta sönder.
-Kärlek till dig älskade Richard


Jag uppskattar kärleken, att man får möjlighet att leva med dem man älskar.
Allt för ofta tas det förgivet, man får påminna sig om att berätta det. Detta är mitt sätt att berätta.
Lite kludd framför tvn å det blev till en layout. Ett alster till livets dokumentation.
Tycker om att gömma texter, ibland är texten det som ska vara i fokus..ibland inte

/åsa