onsdag 25 november 2009

♥blocket

Skåpet kommer bli rött, i någon fin röd färg, typ som detta!


En ny pysslig dag, och som om jag inte hade massa projekt på gång redan!

Jag är en NÖRD -blocket nörd och jag erkänner de! Jag älskar att förvandla om saker, sitta och drömma och fantisera. Förstår ni hur många fina saker som skänkes bort där!?

Detta är en ny familjemedlem som ska genomgå en Askungen förvandling. Just nu är det inte vackert alls, eller jag gillar formen, dörrarna och själva tanken med skåpet. Men jag ser möjligheterna - Den ska INTE bli lantlig och pluttig.
Har redan slitit bort den där bågen högst upp;) Färg och tapet ska den kläs in i.

Det ska förvandlas till ett klädskåp, egentligen ville jag ha ett stort skåp. Men kvm sätter stopp där, det finns inte plats för ett stort vackert 20-talsskåp.

Ha en härlig dag
/åsa