måndag 15 februari 2010

man kan aldrig älska för mycket!

En stor tag! 30x15
Askar för sötsaker
påsar för sötsaker
Vimplar i papper!

Papper från spilhögen blev till kort
Du har fångat mitt hjärta
Ett litet kort med kärlek
Några knappar
Små vimplar

TACK, av hela mitt hjärta..Tack för alla era rader, ord, historier och funderingar.
Jag har läst, berörts och tänkt. Tänkt så mycket att mitt huvud bokstavligen värker.
Om jag inte varit så stark och full av kärlek som jag är idag hade jag nog aldrig skrivit om detta, -men med vetskapen att mina rader kanske ändrar någons funderingar eller kanske får någon att våga prata...
Och med den styrka och viljan att sprida mer kärlek och få folk att våga bry sig.

Man kan aldrig älska för mycket!!

Här är lite kärlek jag spred på alla hjärtans dag..Och även i tv 4 förkväll, vill man se det så kolla på tv play Förkväll från den 11 februari.. ungefär 25 minuter in i programmet.

Kärlek till er alla!!
/Åsa