torsdag 8 april 2010

posten?

Jag risar och rosar posten.

Börjar med ROS

Just nu får jag väldigt många stora paket hem till mig, då jag fotograferar för en bok.
Det är kanske 5 -10 paket i veckan... Det innebär promenad till ICA för mig.. Vi har blivit bästisar där.
Men så idag tyckte tydligen min brevbärare synd om mig, han brukar knacka på med stora brev då vi har en liten låda.
MEN idag hade han tagit med sig paketen hem
Tyvärr var jag inte hemma, MEN TACK!
Uppskattar det massa

Sedan RIS

Jag sände ett brev i går, det var inte lätt att hitta en brevlåda då det monterat bort alla i min närhet!
Undrar om det vill att man sänder post?
Dessutom har de inte längre den bästa servicen för lokalpost -förr hade man till 5 på morgonen att posta lokalpost -å det kom fram samma dag.
Nu töms det klockan 20:00 i sista minuten...alla andra typ 17:00

Brevet jag sänd i går kom tillbaka hem till mig, MÄRKLIGT eftersom det står med så liten text min adress på BAKSIDAN.
Känns ju så där när jag vet att hon som ska ha DVDn längtar..


Jag slutar aldrig förvånas. Tyvärr fungerar ju inte email alltid, man måste posta med snigelposten ibland.

Men ROS till min brevbärare!!
Du är grym
/åsa