lördag 17 juli 2010

Livet på torpet

Jag ska inte ljuga, vi lever mitt i en sommaridyll! Det är så mysigt att få dela veckor med barnen på deras sommarlov här.
Få låta de skrota runt i badbyxorna hela dagen, spela spel, bada, fiska, träffa vänner och bara precis vara..
Det är ingen stress, inga långa resor, inte massa äventyr.

Nä vi äventyrar här.. Ser gråsparvarsungar lära sig flyga, mata hästarna i hagen, hoppar bomben från bryggan, spelar kubb i solnedgången och äter godis på en onsdag;)


Vi har skrivit kort och fått kort..TACK♥
Vi har tapetserat sovloften med alla vackra brev, kort ni sänt.
Ni glädjer så enormt.
Tack

Nu ARBETA, det är det jag gör på nätterna.
Mitt arbete är 80 timmar i veckan;)


ha en HÄRLIG helg
/Åsa


Jag har massa saker framför mina fötter -om du vill ha foton kolla in i fotobloggen