onsdag 17 oktober 2007

.:min stora lilla 6 åring:.


Grattis min älskade skatt!

det har hänt mycket detta år, du har börjat skolan och blivit lite större.
Tittar på fotografier på dig från din 5 årsdag, ser hur du förvandlats från en liten pojke till en kille på detta år.
En ny garderob i storlek 128 ljuger inte om att du växt på längden heller.
vad hände?

Jag är så stolt över dig, för visst får man vara det i landet lagom?
- du har lärt dig läsa och skriva flytande, är en super myskille med massa vänner, kärleksfull, nyfiken!!!!!!!
I skolan har du lärt dig engelska så bra att du förstår precis vad folk pratar om;)
så nu får jag lära mig grekiska om man ska prata hemlisar när du är närvarande.

När jag skriver på datorn, läser du allt jag skriver med nyfikna ögon. Du läser högt och undrar vad jag menar.
-Nyfikna lilla vännen där!!

Tänk om det fanns ett ord att beskriva denna kärlek, den är så stark att jag inte kan prata om den. Men vi tittar på varandra och säger -love U
De räcker så

Grattis vår lilla stora 6 åring