tisdag 24 februari 2009

★du börjar bli stor★


Du har alltid varit en del av mitt liv, en liten syster med bestämda åsikter och blont hår. Vi har varit det värsta fienden och det bästa vänner.
Du gillade nog inte att jag alltid lurade av dig allt lördagsgodis, -1 till dig 5 till mig. Idag är balansen bättre, skulle aldrig lura dig eller bråka med dig!

Tänk om du inte funnit, inte varit där hela min uppväxt - Vem skulle jag då varit idag?
Det går inte att tänka sig ett liv utan dig. Din kreativitet och din otroliga förmåga att vara företagsam och få saker gjorda.
Är så glad att vi alltid har haft varandra, när vi haft det jobbigt och vårat liv förändrades.
När vi på tok för unga förlorade mamma och hela vårat liv packades ner i flyttkartonger.

Idag blir du lite äldre, 30 år.
Tittar på fotografiet ovan, blond och brunetten! 2 små trollungar, som idag blivit lite mer vuxna.
Så det jag vill göra är att tacka Mamma och Pappa för att jag fick dig, en lillasyster att bråka med och älska!

Love u sis, grattis på din fina dag!
/storasyster