fredag 27 mars 2009

.:fredag?:.


Ibland undrar man vilken planet man lever på!

Sitter i köket och dricker kaffe, lyssnar på Rix och pratar med barnen. På radion pratar de om fredagsfräckisen, jag tänker att nu är det helt ute och cyklar det är ju bara Torsdag.
Skrattar lite gott att det tagit fel på en dag.

Klär på oss och går ner till dagis, där väntar de på oss för att det ska åka på utflykt. -Men tänker jag det är ju bara Torsdag, dagis åker alltid på utflykt på fredagar.
Ambitiöst att även åka på en torsdag, ja men det är så företagsamma pedagoger tänker jag!

Går hem och svara på lite mejl och planerar inför en fotografering. Surfar runt och möts av flera som önskar om en trevlig Fredag.
Fortfarande så undrar jag om det är en konspiration och måste gå in på VECKODAG för att kolla.
FREDAG med stora bokstäver.
Inte slutar historien där, nej jag surfar in på aftonbladet med för att vara helt övertygad.
Jag har helt tappat bort en en dag en Torsdag, lustigt.
Undra vart den är?:)

Så jag passa på att önska en Trevlig fredag då:)