måndag 22 februari 2010

Helt gratis!

Massa olika saker har det på gång!!!!

Det är verkligen så kul att få hem saker att testa, jag har varit med och provat kaffe, ost, godis, schampo, ansiktskrämer och massa annat.
Nu har det uppdaterat sig, de har inte varit så många tester, men bara på några dagar har jag fått erbjudande om att testa massa olika saker.

Det kostar ingenting att vara med, det allt handlar om är att precis som jag gör berätta om det!
Inget skumt bara skoj alltså:)
Dessutom brukar man få prover så man kan ge sina vänner och tillsammans utvärdera.
Så är du inte med gå med nu när det händer massa skoj du får prova.

Bli en Buzzador

Å ja, du får poäng och jag får poäng.
Jag skulle aldrig rekommendera något som inte var kul, bra eller så..
Ha en härlig dag, solen lyser..snön gnistrar!
/åsa