söndag 21 februari 2010

-stanna världen!

Tack världen!
Tack för att just du har gett mig orden, orden och tankarna om saker som sker i mitt liv.... Mitt i allt detta på alla hjärtans dag föddes det en liten flicka, så vacker och mitt hjärta är så fyllt med kärlek till detta lilla liv...Även fast det inte är min bebis så hälsar jag det nya livet med öppna armar.
Inte bara det att hon föddes, utan att en ny liten familj har bildats.
Jag blir så rörd, och det var nästan så jag bad bussen att stanna...för det är något magiskt när ett nytt liv kommer till jorden, det är som man bara vill ropa -Stopp stanna!!!
Så magiskt att få vara en liten del i den där bubblan en ny familj är i!

Det är så magiskt livet på så många sätt, jag har snubblat kring döden och livet på bara 1 vecka.. Men jag känner mig så stark i min tro till att jag vet vem jag är, så stark och så full med vilja att faktiskt räcka ut min hand.

Jag är så tacksam för alla i min närhet, alla som ringt..Allt som ställer upp.. Alla som faktiskt gör det osvenska att höra av sig och räcka ut sin hand till oss.
Så glad för alla fina mejl från er, alla fina ord här.

Kom ihåg man kan inte älskar för mycket!
/åsa

Fotobloggen med foton hittar du här


p.s Ni får ursäkta mig, att mina svar på frågor i mejl och bloggar har uteblivit. Att jag tagit en paus från allt vad kommunikation är..Behövde få andas, få närhet och kramar. Få bara landa i allt. Hoppas du förstår! D.s