lördag 8 december 2007

.:några frågor från er:.

Några frågor från er..KUL:)
Jag har inte riktigt tänkt på att det är någon som läser denna blogg;) Så ibland kan jag skriva utan att tänka på att de finns människor som är här inne och undrar och läser å inte förstår vad jag menar...

Har ni några mer frågor så är de bara ställa dessa

Jag gillar verkligen färgerna du använder när du scrappar, har du några tips på var du handlar alla fina dekorationer etc? Jag tycker aldrig att jag hittar något, men kanske ser jag bara det inte när jag tittar i webshoparna?

/Maria

Svar: Jag handlar faktiskt inte alls så mycket saker, försöker hålla mig till nödvändiga produkter. Det mesta skapar jag själv, klipper ut och målar.
Men ett tips är...
-bokstäver i alla sorter! -går ALLTID att använda
-Stämplar med figurer, som stjärnor, hjärtan, prickar och mönster -kan man alltid få sidorna lite snyggare med.
-knappar!!! -gå ju att använda på trettioelva olika sätt.


Hur länge har du hållit på med scrapping förresten? Och hur gör du med fotona, framkallar du "regelrätt" hos fotoaffär eller skriver du ut dem själv? Och var hittar du alla underbara papper, bokstäver etc


/Jenny

Svar: 3 år nu ungefär. Men de har verkligen gått i perioder då det hänt väldigt mycket i mitt privata liv.
Jag har en canon skrivare som jag INTE skulle kunna leva utan. Kostar inte mycket med en skrivare hemma och det gör det roligare att skapa. Då jag är en spontan scrappare!
Nu så säger det att 100-200 år ska det hålla som garanti, men vem lever då?;)
Om jag köper något så blir det hos min kära Malin på Papprika
Men allt som oftast köper jag inte något, men ett tips är månadspaket -det är matchat och genomtänkt.

Gillar hur du har dekorert bokstäverna och knapparna, eller är det knappar?
/helena

Svar: ja de är knappar, helt underbara! Jag har inte gjort dessa men tänkte sätta ihop ett litet tips hur man själv kan göra.