lördag 8 december 2007

Sötaste Diana ville att jag skulle svara på dessa frågor..

Vad gjorde du för tio år sedan?

Jag jobbade med inredning och mässmontrar, bodde i Uppsala.

Vad gjorde du för ett år sedan?
då var det antagligen fullt ös inför julen! Fixade klappar och julpyntade.

Fem snask jag gillar:
Frukt i alla slag. Salt godis, surt godis, Fina mörka praliner, vinigummin

Fem sånger som du kan hela texten till:
-Det vackraste jag vet.
-Älska mig för den jag är.
-Trollmorsvaggvisa.
-Tula hem och tula vall
-idas sommarvisa


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Utan tveckan skulle jag (detta låter som något missuniversum svar, men detta är en sann dröm)
-skulle öppna ett centrum för barn med föräldrar som är psykisktsjuka. Det finns så många som behöver få värme glädje och ett tryggt ställe att komma till.


Fem saker som du gillar att göra:
Fotografera, illustrera, inreda, kramas, scrappa och givet är vara med mina nära å kära


Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
kort kort, pumps...ja e inte så tjejig


Fyra favoritsaker:
PAPPER;), kaffe, Mentol, barnen


Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen… ÄÄÄ jag ger den till alla som känner för att svara!