torsdag 6 december 2007

.:scrappat:.



Fick ett så härligt paket från SIS, som tack för att det fick låna en idé från mig.
Senapsgult och Mentol är ju som gjorda för varandra, yttligare en färgkombo att älska.

.:Tilde Eleonora:.
En layout från dopdagen, tog fotona på henne innan. Hon passar så bra i turkost;) -hehe tur de

.:4 Month:.
Har ju varje månad tagit månadskort på fröken fräken, dessa passade så bra till papprena. Bakom alla små foton är det två journaling kort. Där står det fakta vad hon hade för sig månad 4 i livet.

.:Vacker:.
Min älskade kärlek är så generös med ord, vackra ord till mig. Flera gånger varje dag får jag höra hur vacker han tycker att jag är. Det spelar ingen som helst roll om någon annan tycker det eller inte.. För för honom och med honom är jag vacker för att hans kärlek gör mig det.

Tack för titten sötaste bloggläsare
/mams