torsdag 5 mars 2009

.:2004 var det ett sånt här:.






Färg och form, blandat med en mix av kärlek!

fotona är några år, därför den sämre kvalitén.

Här var mitt första egna kreativa rum, det syns;)
Rummet var inte så stort drygt 9 kvm och låg i min förra lägenhet.
Detta är verkligen jag, färgerna, formerna och alla små saker som sparas på.

Då kunde man fynda 70-tals prylar här i Stockholm på loppisar, myrorna och stadsmissionen. Man kunde köpa burkar och saker billigt billigt. Jag sprang runt och fyndade, renoverad och målade om möbler.
Nu är det svårt att göra dessa fynd, priserna är hutlösa men efterfrågan är ju enorm.
Alla renoverar om saker och springer på loppisar.

Detta rum var så mysigt, det var dock inte praktiskt. Hyllorna ovanför skrivbordet var inte en bra lösning, allt bara låg i högar.
Gillade alla mina små saker och prylar som fick stå framme och inspirera.

Idag så har jag lilla fröken böna som möblerar om bland mina älskade små prylar:)
Så mycket av mina saker ligger i kartonger.

/åsa

Å så här kan de se ut innan man börjar skapa;)

före

efter