onsdag 27 januari 2010

de kommer hända saker:)

Fick ett mejl, det var någon som saknade mig.


Just nu ser min vardag ut som så: BARN, fotograferingar, designa papper, prata med advokat, gå på begravning, scrappa klart lite olika projekt, scrappa för en bok, scrappa för ett tvprogram, laga mat, byta blöjor, måla golv, spackla väggar, planera fotograferingar, planera kurser, bygga fotostudio, planera dop, planera STÖRSTA festen, träffa kärleksfulla vänner, planera kreativ tjejträff med alla mina kreativa vänner, beställa fröer till torpet, pussa på min man, läsa böcker för barnen, laga mat, fortsätta på att göra om design för bloggen, boka möten för fotograferingar, kontraktskrivning, inredningsreportage, styling ....

Jag har inte tråkigt direkt ;)
Min dator tycker dock att det var väldigt länge sedan vi sågs..

Tack för att just du har överseende med att de tär lite mycket nu