fredag 19 mars 2010

Dripp dropp -är du beredd?

Vet inte om någon är intresserad;)
Men tänkte bara tipsa nu när det är billigt och finns!

Jag har testat massa olika kläder från det flesta dyra tillverkare. Jag brukar köpa Från Polarn och Pyret -men då på rean.
Vi satsar alltid på Skalkläder -dvs ytterkläder som är vattentäta, andas och fungerar som regnkläder.
Så slipper man i stor utsträckning alla dessa gummikläder som inte andas!
Brukar dock köpa på mig lite billiga regnkläder när jag hittar i olika storlekar att ha som reserv, har alltid ett par galonisar hängandes på förskolan.

Förra året började ju stadium att sälja Everest kläder från storlek 86, det har fått bra i tester och kritik. I år har jag faktiskt köpt Jacka och byxor
-Just nu kostar det 499:- tillsammans.
Toppen bra pris!
Jag tycker dessa kläder är så funktionella att använda. Kompletterar med en windstopper fleece, som är ett av det bästa plagg jag vet.
Se till att köpa gummistövlar och regnvantar!!!
Snart är det slut i butikerna:)

Så mitt tips är att kolla in Everest på stadium, kolla även in lager157 har även billiga kläder som är bra.
Jag är inte sponsrad bara vill tipsa om lite fynd
/åsa